logo
KOMUNIKAT DLA UŻYTKOWNIKÓW BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ KBS24 i KBSNet, BANKOWŚCI MOBILNEJ mKBS ORAZ USŁUGI SMS Banking

Szanowni Państwo,
Informujemy, że z dniem 1 sierpnia 2020 roku przy logowaniu i autoryzacji transakcji w bankowości internetowej KBS24 i KBSNet, bankowości mobilnej mKBS oraz w usłudze SMS Banking wprowadzona zostanie następująca zmiana:

 
Hasło SMS zostanie przesłane z numeru z nadpisem tekstowym: KBS Bank

 

Prosimy o uważne czytanie Haseł SMS, w tym potwierdzenia transakcji. Podana w wiadomości operacja, numer rachunku i kwota, muszą się zgadzać ze zleceniem w serwisie transakcyjnym. W przypadku wątpliwości, należy przerwać transakcję i skontaktować z Infolinią Banku.

 

Jednocześnie informujemy, że w dniu 31.07.2020 (piątek) pomiędzy godziną 19.00, a 22.00, odbędą się planowane prace techniczne, których efektem będzie czasowa niedostępność systemu KBS24, mKbs, KBSNet, Smsbanking oraz usług PaybyNet, PaybyLink, Bluecash i interfejsu PSD2.

 

W razie wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z Infolinią Banku, pod numerami: 12 42 86 200, 12 42 86 236 lub 801 151 101, bądź z Placówkami Krakowskiego Banku Spółdzielczego.

Pracownicy Infolinii pozostają do Państwa dyspozycji przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Kredyt
Przyjazny
Promocja

Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź

ROR

Student

Standard

Promocja

 

Sprawdź
Sprawdź

Konkurs SKO 

 

Sprawdź

Kredyt

obrotowy

Rozwiń 
skutecznie 
Swoją 
Firmę

Sprawdź
Sprawdź

Zdalne
potwierdzanie
tożsamości

 

 

Sprawdź
Sprawdź

Zapytaj

o kredyt

 

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Zastrzeż dokumenty

Sprawdź

801 151 101

Pomoc techniczna systemu KBS24:

tel: 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pomoc techniczna systemu KBSNet:

tel: 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.