Film został przygotowany w ramach Programu „Bankowcy dla Edukacji” realizowanego przez Warszawski Instytut Bankowości we współpracy ze Związkiem Banków Polskich.
JAKIE ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA STOSUJEMY?
Krakowski Bank Spółdzielczy korzystając z zaawansowanych systemów informatycznych dba o bezpieczeństwo usług i aplikacji, z których korzystają Klienci. Dokładamy wszelkich starań aby utrzymywać na odpowiednim poziomie i sukcesywnie zwiększać poziom bezpieczeństwa bankowości elektronicznej oraz wiedzę naszych Klientów w tym zakresie.
Chronimy naszych Klientów stosując następujące rozwiązania:
- zaawansowane szyfrowanie połączenia urządzeń mobilnych i komputerów Klienta z serwerami Banku,
- system służący do wykrywania potencjalnych ataków szkodliwego oprogramowania, mających na celu wykradanie danych dostępowych i innych poufnych informacji przy użyciu przeglądarki internetowej,
- system prewencyjnego wczesnego ostrzegania Klientów za pośrednictwem naszej Infolinii o wykrytym zagrożeniu, uświadamiający Klienta o zaistniałej możliwości infekcji jego komputera lub urządzenia mobilnego szkodliwym oprogramowaniem,
- autoryzacja transakcji internetowych kodami SMS,
- powiadomienia SMS o wykonywanych transakcjach,
- zastrzeganie zagubionych lub skradzionych dokumentów.