Czym jest FitBit Pay?
Fitbit Pay to system płatności mobilnych wykorzystujący urządzenia mobilne FitBit: zegarki lub opaski monitorujące kompatybilne z technologią płatności zbliżeniowych. Przy pomocy zegarka/opaski można nie tylko płacić ale również wypłacać gotówkę z bankomatów z czytnikiem zbliżeniowym.
Modele urządzeń obsługujące FitBit Pay znaleźć można na www.fitbit.com.
Pierwszym krokiem jest instalacja aplikacji FitBit na smartfonie - jest ona dostępna na urządzenia Apple oraz te z systemem Android, oraz sparowanie tych urządzeń ze sobą. Kolejnym krokiem jest dodanie karty płatniczej do aplikacji Fitbit.
Jak dodać kartę płatniczą KBS?
– Otwórz aplikację Fitbit na swoim smartfonie.
– Wybierz opcję Wallet
– Wpisz dane karty – jej numer, datę ważności i kod CVV, w aplikacji należy też podać adres rozliczeniowy
– Zaakceptuj Regulamin
– Wpisz kod aktywujący kartę otrzymany w wiadomości SMS
– Aplikacja poprosi również o ustalenie PIN-u zabezpieczającego dla płatności zegarkiem/opaską
Płatność Fitbit - jak realizować?
Aktywuj funkcję płatności na urządzeniu (zazwyczaj pod przyciskiem po lewej stronie urządzenia) - zobaczysz wizerunek karty oraz komunikat o gotowości. W przypadku dodania do portfela kilku kart wybierz właściwą. Podczas tej operacji możliwe, że zależnie od ustawień, urządzenie poprosi o podanie ustalonego PIN-u.
Zbliż zegarek do terminala płatniczego.
W momencie dokonania płatności poczujesz wibracje urządzenia.
Dodatkowe informacje
Dodawanie i używanie kart jest całkowicie bezpłatne.
Dodawać można karty zarówno debetowe jak i kredytowe, nie ma to znaczenia.
Płacić można w dowolnym terminalu wyposażonym w technologię zbliżeniową - dotyczy to również bankomatów i wypłat zbliżeniowych gotówki. Uwaga - wypłaty z bankomatu czasami wymagają podania kodu PIN dla karty plastikowej.
Zegarek ma zapisane wyłącznie wirtualne numery kart - tokeny.
W razie utraty zegarka kartę z portfela elektronicznego można usunąć w aplikacji - lub zastrzec ją dzwoniąc na infolinię KBS.