Bezpieczeństwo, szybkość działania, łatwość i powszechność użytkowania sprawiły, że BLIK stał się liderem na rynku mobilnych usług płatniczych w Polsce.
Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo transakcji jest priorytetem.
- Dostępu do Twojej aplikacji mobilnej chroni PIN lub zabezpieczenie biometryczne.
- Ty decydujesz, czy chcesz korzystać z BLIKA, aktywując go na swoim urządzeniu mobilnym i możesz go wyłączyć kiedy chcesz, a potem ponownie aktywować.
- Kod BLIK jest jednorazowy i ważny tylko 2 minuty, a transakcję BLIK zatwierdzasz PINem do aplikacji mobilnej.
- Sam określasz wysokość dziennego limitu transakcji, w ramach maksymalnego dziennego limitu określonego przez Bank.
- Aplikacja mobilna automatycznie wyloguje Cię po 5 minutach bezczynności.
Brak opłat przy zakupach
- W Banku nie płacisz za usługę BLIK i jej wykorzystanie przy płatnościach w sklepach internetowych i stacjonarnych.
- Bez opłat wypłacisz gotówkę w części bankomatów, które są oznaczone logo BLIK, zgodnie z warunkami „Taryfy prowizji i opłat KBS dla klientów indywidualnych”.
- Niektóre płatności elektroniczne wykonane BLIKIEM (np. za rachunki, faktury) mogą być związane z dodatkowym kosztem niezależnym od Banku. Dlatego wcześniej poznaj warunki takiej płatności u swojego sprzedawcy.