logo
Dlaczego BLIK?

Bezpieczeństwo, szybkość działania, łatwość i powszechność użytkowania sprawiły, że BLIK stał się liderem na rynku mobilnych usług płatniczych w Polsce.

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo transakcji jest priorytetem.

  • Dostępu do Twojej aplikacji mobilnej chroni PIN lub zabezpieczenie biometryczne.
  • Ty decydujesz, czy chcesz korzystać z BLIKA, aktywując go na swoim urządzeniu mobilnym i możesz go wyłączyć kiedy chcesz, a potem ponownie aktywować.
  • Kod BLIK jest jednorazowy i ważny tylko 2 minuty, a transakcję BLIK zatwierdzasz PINem do aplikacji mobilnej.
  • Sam określasz wysokość dziennego limitu transakcji, w ramach maksymalnego dziennego limitu określonego przez Bank.
  • Aplikacja mobilna automatycznie wyloguje Cię po 5 minutach bezczynności.

Brak opłat przy zakupach

  • W Banku nie płacisz za usługę BLIK i jej wykorzystanie przy płatnościach w sklepach internetowych i stacjonarnych.
  • Bez opłat wypłacisz gotówkę w części bankomatów, które są oznaczone logo BLIK, zgodnie z warunkami „Taryfy prowizji i opłat KBS dla klientów indywidualnych”.
  • Niektóre płatności elektroniczne wykonane BLIKIEM (np. za rachunki, faktury) mogą być związane z dodatkowym kosztem niezależnym od Banku. Dlatego wcześniej poznaj warunki takiej płatności u swojego sprzedawcy.

 

Przejdź do strony „BLIK”

Kredyt
Przyjazny
Promocja

Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź

ROR

Student

Standard

Promocja

 

Sprawdź
Sprawdź

Konkurs SKO 

 

Sprawdź

Kredyt

obrotowy

Rozwiń 
skutecznie 
Swoją 
Firmę

Sprawdź
Sprawdź

Zdalne
potwierdzanie
tożsamości

 

 

Sprawdź
Sprawdź

Zapytaj

o kredyt

 

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Zastrzeż dokumenty

Sprawdź

801 151 101

Pomoc techniczna systemu KBS24:

tel: 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pomoc techniczna systemu KBSNet:

tel: 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.