Od korzystania z BLIKA dzieli Cię kilka prostych kroków: Jeśli masz rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub podstawowy rachunek płatniczy w KBS i posiadasz bankowość internetową KBS24:
- upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji mobilnej mKBS (zawiera płatności mobilne BLIK),
- jeśli nie posiadasz aplikacji mKBS, pobierz ją ze Sklepu Play lub App Store na urządzenie mobilne i aktywuj.
Jeśli masz taki rachunek, ale nie podpisałeś umowy o świadczenie usługi bankowości internetowej KBS24:
- podpisz ją w placówce Banku,
- zaloguj się do KBS24 i ustaw swoje hasło do logowania,
- pobierz aplikację mKBS ze Sklepu Play lub App Store na urządzenie mobilne i aktywuj ją.
Zaloguj się do mKBS i aktywuj płatności mobilne BLIK.
Aplikacja mKBS działa w systemie Android od wersji 7 i wyższej oraz iOS od wersji 13 i wyższej.
Sprawdź w przewodniku aplikacji mobilnej mKBS, jak ją aktywować i z niej korzystać.