logo
Jak zacząć korzystać z BLIKA?

Od korzystania z BLIKA dzieli Cię kilka prostych kroków: Jeśli masz rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub podstawowy rachunek płatniczy w KBS i posiadasz bankowość internetową KBS24:

  • upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji mobilnej mKBS (zawiera płatności mobilne BLIK),
  • jeśli nie posiadasz aplikacji mKBS, pobierz ją ze Sklepu Play lub App Store na urządzenie mobilne i aktywuj.

Jeśli masz taki rachunek, ale nie podpisałeś umowy o świadczenie usługi bankowości internetowej KBS24:

  • podpisz ją w placówce Banku,
  • zaloguj się do KBS24 i ustaw swoje hasło do logowania,
  • pobierz aplikację mKBS ze Sklepu Play lub App Store na urządzenie mobilne i aktywuj ją.

Zaloguj się do mKBS i aktywuj płatności mobilne BLIK.

Aplikacja mKBS działa w systemie Android od wersji 7 i wyższej oraz iOS od wersji 13 i wyższej.

Sprawdź w przewodniku aplikacji mobilnej mKBS, jak ją aktywować i z niej korzystać.

 

Przejdź do strony „BLIK”

Kredyt
Przyjazny
Promocja

Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź

ROR

Student

Standard

Promocja

 

Sprawdź
Sprawdź

Konkurs SKO 

 

Sprawdź

Kredyt

obrotowy

Rozwiń 
skutecznie 
Swoją 
Firmę

Sprawdź
Sprawdź

Zdalne
potwierdzanie
tożsamości

 

 

Sprawdź
Sprawdź

Zapytaj

o kredyt

 

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Zastrzeż dokumenty

Sprawdź

801 151 101

Pomoc techniczna systemu KBS24:

tel: 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pomoc techniczna systemu KBSNet:

tel: 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.